czwartek, 26 września 2013

Uwaga!! Próba generalna :)

Jako że jest to pierwszy mój wpis, warto byłoby się przedstawić.
Kim jestem?? Kobietką przed 30 (no dobra może jeszcze troszkę do tej 30 mi brakuje) która ma masę czasu i doskonale wie co powinna z nim zrobić ale niestety jest mistrzynią w znajdowaniu do roboty czegoś zupełnie innego...i tak właśnie powstał ten blog.
Dlaczego i po co powstał?? Sama nie wiem. Ten pomysł chodził mi po głowie od jakiegoś czasu i dzisiaj wykiełkował wraz z mailem w którym przeczytałam o tym że może warto byłoby abym taki właśnie blog założyła
O czym będzie?? W teorii ma być przede wszystkim o podróżach i wycieczkach mniejszych i większych, a co w praktyce z tego wyjdzie..okaże się niebawem.
No to trzymam sama za siebie kciuki aby nie zabrakło mi zapału do pisania ów bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz